dilluns, 22 de desembre del 2008

Nit de bruixes


Aquesta il·lustració va ser un encàrrec de Josep M. Aloy per la setmana del llibre infantil de Manresa, per ambientar una xerrada amb la Maite Carranza, autora de la trilogia de "La guerra de les bruixes". Se'n va fer un plotter enorme! De més d'un metre!
No està inspirat en cap personatge concret. Com que no haviem llegit els llibres, va ser una bruixa més, com les que els alumnes d'algunes escoles van fer arribar per acabar d'ambientar la sala.
Sense que s'hi assembli gens, jo tenia al cap la Kiki, la bruixa d'en Miyazaki! No se per què m'agradava pensar que era un híbrid entre la pipi langstrum i ella... El que donaria per una pel·lícula d'animació de Ghibli, adaptant un guió d'Astrid Lindgren!!!
I jo fent la creació de personatges, per fer-ho encara més idíl·lic!



El dibuix de la bruixa, des del primer dia va agradar molt a la Zöe, li agradava mirar-lo i ens demanava que li ensenyessim una vegada i una altra. Així que fa uns dies vaig recuperar alguns esbossos amb versions prèvies de la bruixa, i en vaig trobar un que, passat un temps, sembla com si hagués fet la Zöe disfressada! Així que la vaig agafar, hi vaig posar una mica de color i li vaig ensenyar... Quin èxit! No hi ha res com tenir un públic tan agraït!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La Zöe en sap molt...jeje aquest esboss transmet una dolçor i una tendressa en el gest i l'expressió que es fa agradable de contemplar.

Anònim ha dit...

La Zöe en sap molt...jeje aquest esboss transmet una dolçor i una tendressa en el gest i l'expressió que es fa agradable de contemplar.